8. marts, 2018 08:08 CET SSAB Laser, Sanistål

Sanistål oplever stor interesse for SSAB Laser® hos deres kunder

I 2017 valgte SSAB, virksomheden Sanistål som Certified Distribution Partner for produktet SSAB Laser® i Danmark. Fælles møder, salgs- og teknikuddannelse, samt fælles salgsbesøg hos slutkunder var indledningen til samarbejdet og denne satsning har givet et rigtig flot resultat, allerede det første år.

- Vi har øget vores volumen til næsten det dobbelte, siger Arne Stubberup, produktchef
for plader og coils hos Sanistål. Vores kunder har været meget tilfredse med SSAB Laser produkterne, og de garantier der medfølger.

Takket være et grundigt introduktionsforløb, er Saniståls salgskonsulenter klædt godt på til at tage dialogen om laserplader med kunderne. Samtidigt kan både kunder og salgskonsulenter altid få support hos SSAB.

- Vi sørger altid for, at vores tekniske eksperter er til rådighed til at give den support,
kunden har brug for, siger Elisabet Svärdstöm, Technical Development Manager for Danmark, hos SSAB. Vores viden og erfaring indgår "uden beregning", når man er kunde hos SSAB, uanset om man er en stor eller lille kunde.

Ud over hurtig levering direkte til kunden sørger SSAB også for, at slutkunderne har kendskab til alle de fordele og garantier der gælder. Noget kunderne virkelig værdsætter er den planhedsgaranti, som SSAB Laser giver efter skæring; en afvigelse på max 3 mm pr meter - det er unikt!

Webbutik
En af de ressourcer, Sanistål har til rådighed, er en omfattende webbutik. Her kan kunderne hurtigt og nemt bestille, tjekke om varerne er på lager, og planlægge deres produktion på en effektiv måde. Saniståls webbutik har ca. 200.000 besøgende om måneden, og blev i 2017 tildelt en international Umbraco Award i kategorien Best Technical Solution.

For yderligere oplysninger kontaktes Arne Stubberup hos Sanistål eller Claus Haug hos SSAB Danmark.

Arne Stubberup
Sanistål A/S